|
|
|
|
|
|
|
Ještě nikdy jste
nemohli takto kvalitní stroj zakoupit za tak vynikající cenu! SMC Jumbo 300
je stroj určený pro offroad, středně náročnou práci, ale především pro
zábavu! V této kategorii strojů nemá Jumbo 300 žádnou srovnatelnou
konkurenci! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jumbo 300 je
užitková čtyřkolka o plné užitné velikosti, obvyklé v kategorii
"dospělých" čtyřkolek. Svými rozměry, parametry a jízdní stabilitou
plně vyhovuje pro jízdu ve velmi náročných podmínkách. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Převody Jumba 300
pohání spolehlivý vodou chlazený motor, jež patří k absolutně nejvýkonnějším
ve své kategorii. Tento odolný motor je čtyřtaktní SOHC agregát, jež svůj
výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím bezúdržbového variátoru a
kardanové hřídele. Volitelně je k dispozici provedení vybavené zadním
řetězovým převodem. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad a zařazení
neutrálu pro bezpečné zastavení. Motor se startuje elektrickým startérem a je
vybaven také nouzovým mechanickým startováním. Převodový systém je navržen
pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou
utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání
tlaku bez znečistění převodového oleje. Veškeré důležité servisní intervaly
se shodují s intervaly garančních prohlídek, takže stačí stroji věnovat pouze
minimální provozní péči! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Přední, solidně
dimenzované odpružení je na dvojitých A-ramenech s pětipolohově nastavitelným
odpružením. Toto odpružení s dobrým tlumením zajišťuje komfortní a pohodlnou
jízdu i na velkých nerovnostech. Zadní pětipolohově nastavitelné odpružení je
řešeno mohutným centrálním tlumičem uloženým na široké a tuhé kyvné vidlici
ve které je integrována kardanová skříň (u verze s kardanovým převodem).
Odpružení a tlumení jsou optimální pro komfort a výkon. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odolné
čtyřplátnové pneumatiky o dospělém rozměru 12" s širokým záběrovým
profilem jsou navrženy pro správné zaříznutí do terénu a boční stabilitu.
Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a
jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Krycí panely a
blatníky jsou vyrobeny z polyethylenu, jejichž parametry a barevnost jsou
vhodné pro práci, zábavu, či lesní a loveckou činnost. Pružnost těchto panelů
zajišťuje vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech. K dispozici jsou různé
barevné varianty, trvale skladem je červená, modrá a oranžová varianta. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jumbo 300 má 12V
elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly a
zařazení zpátečky a neutrálu. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly,
brzdovými světly, blikači a kompletní elektrickou výbavou nutnou pro provoz
na silnicích. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Brzdy jsou
kompletně hydraulické. Jejich ovládání je u pravé nohy a na řidítkách. Jejich výkon a odolnost jsou více než
dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Standardní záruka
tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu,
nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická
podpora na území ČR jsou samozřejmé. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na tento stroj
také poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní záruku na kompletní rám
stroje. Zaručujeme Vám, že při běžném použití stroje tento klíčový prvek
nikdy neselže a nevyskytne se na něm mechanický defekt způsobený výrobní,
nebo montážní vadou. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro
prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapacity: |
|
|
|
|
Benzínová nádrž: |
14,1 litru |
|
|
|
|
Délka: |
2152 mm |
|
|
|
|
Šířka: |
1100 mm |
|
|
|
|
Výška: |
1126 mm |
|
|
|
|
Rozvor: |
1270 mm |
|
|
|
|
Rádius
otáčení: |
3100 mm |
|
|
|
|
Suchá
hmotnost: |
232 kg |
|
|
|
|
Nosnost
(jezdec a náklad, v terénu): |
195 kg |
|
|
|
|
Maximální
tažná síla (v terénu): |
200 kg |
|
|
|
|
Maximální
rychlost (oficiální): |
94 km/h |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Systém pohonu: |
|
|
|
|
Převodovka: |
Automatická CVT - variátor / převody R/N/H (zpětný
chod/neutrál/vpřed) |
|
|
|
|
Náhon kol: |
Kardanovým hřídelem nebo řetězem (volitelně) |
|
|
|
|
Přední pneu: |
25x8-12 |
|
|
|
|
Zadní pneu: |
25x10-12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brzdový systém: |
|
|
|
|
Brzda
přední: |
Kotoučová hydraulická |
|
|
|
|
Brzda zadní: |
Kotoučová hydraulická |
|
|
|
|
Parkovací
brzda: |
Ano |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odpružení: |
|
|
|
|
Přední: |
Nezávislé odpružení / Dvojitá A-ramena |
|
|
|
|
Zadní: |
Pevná zadní náprava / Centrální tlumič |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Motor: |
|
|
|
|
Typ motoru: |
4-taktní jednoválec, SOHC |
|
|
|
|
Maximální
výkon (homologovaná verze): |
15 kW / 7100 ot. |
|
|
|
|
Maximální
výkon (offroad úprava): |
21 kW výkonový kit k dispozici |
|
|
|
|
Točivý
moment: |
24 Nm / 5500 ot. |
|
|
|
|
Vrtání x
zdvih |
75 mm x 65,2 mm |
|
|
|
|
Objem
motoru: |
288 cm3 |
|
|
|
|
Startování: |
Elektrickým a mechanickým startérem |
|
|
|
|
Chlazení
motoru: |
Kapalinou |
|
|
|
|
Mazání: |
S mokrou skříní |
|
|
|
|
Zapalování: |
C.D.I. - elektronické |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|